wishlist0

წესები და პირობები

enlili.ge - წესები და პირობები

 

ბოლო განახლება: 8,11,25

 

1. ზოგადი დებულებები

 

1.1. ეს დოკუმენტი არეგულირებს თქვენს (შემდგომში – მომხმარებელი) და enlili.ge-ს (შემდგომში – კომპანია) შორის ურთიერთობას, რომელიც წარმოიშობა ჩვენს ვებგვერდზე განთავსებული კურიერული და გადაზიდვის სერვისების გამოყენებისას. 1.2. საიტის გამოყენება და ნებისმიერი სერვისის შეკვეთა ნიშნავს, რომ მომხმარებელი გაეცნო და დაეთანხმა ამ წესებსა და პირობებს სრულად. 1.3. კომპანიის საქმიანობა: კომპანია ახორციელებს შუამავლობას და/ან პირდაპირ გადაზიდვას შეძენილი ნივთების დროული და საიმედო მიწოდებისთვის.

 

2. მომსახურების აღწერა და მიწოდების პირობები

 

2.1. სერვისის ტიპები: კომპანია სთავაზობს სამ ძირითად გადაზიდვის სერვისს: სტანდარტული კურიერი (ფოსტა/კერძო გზავნილი) და საკომპანიო გადაზიდვა (მოცულობითი ტვირთისთვის). 2.2. მიწოდების ვადა: მიწოდების ვადა მერყეობს 5 საათიდან 3 კალენდარულ დღემდე და განისაზღვრება ნივთის მოცულობის, წონისა და არჩეული ტარიფის მიხედვით. 2.3. ვადის განსაზღვრა: მიწოდების ზუსტი ვადა მომხმარებელს ეცნობება შეკვეთის გაფორმების დროს, შეკვეთის სპეციფიკისა და მომხმარებლის პრიორიტეტების გათვალისწინებით. 2.4. აკრძალული ტვირთი: მომხმარებელი ვალდებულია არ მოითხოვოს ან არ გაგზავნოს კომპანიის საშუალებით ისეთი ნივთები, რომლებიც საქართველოს კანონმდებლობით აკრძალულია ტრანსპორტირებისთვის.

 

3. შეკვეთა, გადახდა და გაუქმება

 

3.1. შეკვეთის სიზუსტე: მომხმარებელი ვალდებულია, უზრუნველყოს ზუსტი მიწოდების მისამართი და აქტიური საკონტაქტო ნომერი. მისამართის არასწორად მითითების შედეგად დამდგარი ხარჯები ეკისრება მომხმარებელს. 3.2. ფასი: მომსახურების ღირებულება გამოითვლება წინასწარ და ეცნობება მომხმარებელს. მითითებული ფასი მოიცავს მხოლოდ ტრანსპორტირების ხარჯს, თუ სხვაგვარად არ არის შეთანხმებული. 3.3. გადახდა: [აქ დაწერეთ როგორ ხდება გადახდა: წინასწარ, ადგილზე კურიერთან და ა.შ.] 3.4. გაუქმება: შეკვეთის გაუქმების წესი და პირობები [მაგალითად: გაუქმება შესაძლებელია მხოლოდ გაგზავნამდე და ა.შ.].

 

4. პასუხისმგებლობის შეზღუდვა

 

4.1. შეფუთვა: [აირჩიეთ: თუ შეფუთვა თქვენი ვალდებულებაა, დაწერეთ, რომ თქვენ უზრუნველყოფთ. თუ მომხმარებლისაა, დაწერეთ:] ნივთის უსაფრთხო შეფუთვაზე პასუხისმგებლობა ეკისრება მომხმარებელს, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც კომპანია იღებს ამ ვალდებულებას კონკრეტულად. 4.2. ზიანის ანაზღაურება: კომპანია პასუხისმგებელია ნივთის დაზიანებაზე/დაკარგვაზე, თუ ეს გამოწვეულია კომპანიის უხეში გაუფრთხილებლობით ტრანსპორტირებისას. 4.3. მაქსიმალური ზღვარი: ზიანის ანაზღაურების მაქსიმალური ოდენობა არ შეიძლება აღემატებოდეს [თქვენი ლიმიტი, მაგალითად: 100 GEL] ან/და ნივთის შეკვეთისას დეკლარირებულ ღირებულებას. თუ ნივთი არ არის დეკლარირებული, ანაზღაურება ხდება მხოლოდ საბაზისო ტარიფის მიხედვით. 4.4. დაგვიანება: კომპანია არ აგებს პასუხს მიწოდების შეფერხებაზე, რომელიც გამოწვეულია მესამე მხარის ქმედებით (მაგ. საგზაო სამუშაოები, ამინდი, ფოსტის დაგვიანება) ან მომხმარებლის მიერ არასწორი მონაცემების მიწოდებით.

 

5. კონფიდენციალურობა

 

5.1. კომპანია იღებს ვალდებულებას, დაიცვას მომხმარებლის პერსონალური მონაცემების კონფიდენციალურობა და გამოიყენოს ისინი მხოლოდ შეკვეთების შესრულებისა და მომსახურების გასაუმჯობესებლად, საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.

6. დავების გადაწყვეტა

6.1. ნებისმიერი დავა, რომელიც წარმოიშობა ამ წესების საფუძველზე, წყდება მოლაპარაკების გზით. თუ მოლაპარაკება შეუძლებელია, დავა განიხილება  სასამართლოს მიერ.

კონტაქტი
to-top